Zasady obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Kielcach

22 Kwietnia 2021

Poniżej prezentujemy zasady umawiania wizyt i obsługi mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Kielcach.

  1. Wnioski i dokumenty należy kierować do kieleckiego starostwa za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (kancelaria@powiat.kielce.pl), platformy e-PUAP (/9692uwmtmt/skrytka), drogą pocztową (Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce), skrzynek podawczych znajdujących się w wiatrołapie głównego wejścia do budynku, dedykowanych poszczególnym jednostkom.
  2. Załatwianie wszelkich spraw odbywa się wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikami urzędu. Książka telefoniczna dostępna pod linkiem - https://www.powiat.kielce.pl/kontakt/starostwo-powiatowe.
  3. Umówienie wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu umawiania wizyt: https://ustaltermin.powiat.kielce.pl/
  4. Ponadto uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa w dobie epidemii koronawirusa, zobowiązuje się obsługiwanych bezpośrednio klientów do zakrywania na terenie urzędu ust i nosa oraz przestrzegania obowiązujących aktualnie zaleceń sanitarnych.
do góry
Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów Zasady obsługi interesantów