Płynna i sprawna obsługa klienta

29 Kwietnia 2020
 

Starostwo Powiatowe w Kielcach od 22 kwietnia wprowadziło bezpośredni kontakt z klientem w sprawach wymagających jego obecności.

Jednocześnie przypominamy, że urząd nadal pracuje w trybie zamkniętym. Załatwianie wszelkich spraw odbywa się za pośrednictwem środków komunikowania się na odległość. Wnioski i dokumenty należy kierować do kieleckiego starostwa za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (kancelaria@powiat.kielce.pl), platformy e-PUAP (/9692uwmtmt/skrytka), drogą pocztową (Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce), skrzynki podawczej znajdującej się w wiatrołapie głównego wejścia do budynku.

Załatwianie wszelkich spraw odbywa się wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikami urzędu. Książka telefoniczna dostępna pod linkiem - https://www.powiat.kielce.pl/kontakt/starostwo_powiatowe.html. Umówienie wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywa się pod numerami telefonów: 41 200 15 42 – prawa jazdy i 41 200 15 05, 41 200 13 00 – dowody rejestracyjne.

Ponadto uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa w dobie epidemii koronawirusa, zobowiązuje się obsługiwanych bezpośrednio klientów do zakrywania na terenie urzędu – ust i nosa oraz poddanie się pomiarowi temperatury ciała oraz wypełnieniu oświadczenia przy wejściu do starostwa.  W sytuacji, gdy niespełnione zostaną wspomniane warunki lub temperatura ciała będzie wynosić powyżej 37,5 °C, realizacja usług nie będzie możliwa.

Wydawanie dokumentów komunikacyjnych odbywa się w specjalnie wyznaczonym miejscu, w wiatrołapie wejścia do urzędu od strony skrzyżowania ulic Wrzosowej i Popiełuszki.

Płynna i sprawna obsługa klienta Płynna i sprawna obsługa klienta
4

Płynna i sprawna obsługa klienta

do góry
Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów Zasady obsługi interesantów