do góry

  • Czas pracy: pn. - pt. 7.00 - 15.15
  • ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce

  • tel. 41 200 12 00, 41 200 12 08
    fax 41 200 12 10

Umów wizytę / Rejestracja pojazdówTelefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Jak się dostać do Starostwa Powiatowego w Kielcach?
Strona główna Starostwo Wydziały i Komórki Starostwa Zespół wsparcia informatycznego

KierownikPiotr Śnioch

  • adres
    ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, piętro 2, p. 239
    tel.
    41 200 12 15
    e-mail
     

Zadania zespołu:

  1. administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną Starostwa, w tym sieciami komputerowymi, serwerami, bazami danych, systemami operacyjnymi, systemami dziedzinowymi i aplikacjami;
  2. zapewnienie bezpieczeństwa danych, infrastruktury sieciowej oraz stanowisk komputerowych;
  3. zapewnienie wsparcia pracownikom Starostwa korzystających ze sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  4. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, analiza zapotrzebowania i stanu technicznego infrastruktury informatycznej;
  5. uczestnictwo i koordynowanie działań w zewnętrznych projektach;
  6. prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu IT;
  7. serwis sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
  8. koordynowanie zadań i prac informatycznych zlecanych na zewnątrz Starostwa firmom trzecim;
  9. rozpoznawanie, opiniowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dla zgłaszanych potrzeb w zakresie IT;
  10. realizacja ustawowych obowiązków dot. IT nakładanych na Starostwo;
  11. pomoc w zakresie programowania Web związana z Internetowym serwisem Biuletynu Informacji Publicznej;
  12. prowadzenie spraw w zakresie informatycznym związanych z internetowym serwisem Powiatu Kieleckiego www.powiat.kielce.pl oraz z innymi serwisami internetowymi wykorzystywanymi przez Powiat;
  13. obsługa centrali telefonicznej i urządzeń telekomunikacyjnych;
  14. prowadzenie spraw z zakresu administracji i zarządzania systemami i urządzeniami, w tym:
    1. kontroli dostępu,
    2. monitoringu CCTV,
    3. rejestracji czasu pracy,
    4. kolejkowym.
  15. Rozpoznawanie, opiniowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dla zgłaszanych potrzeb w zakresie IT.

banery

poprzedni baner
  • yfxPopdLLliFpv4Up09sEXD8E3nE4Cy9IR80-yIv_lnigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • 09VJg91HgM1-Efg4bpMx32JGjcqeBnfIDB_BmdEKO1bigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • e_ACCMGq2Vyqv5iWDOrmWwSb3EUlVLVw7edz3ngX6Z3igxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • U1UOPZmkUn_Zahr9Yc32It8W4Qyxr58Bk05uFd0aSBXigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • b1kOs0QrA_VI6NVr5CFw7adOI2y-OOgPf9x66A47f-XigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • SkUFAfhPHTBF2k1gfShDa9A6i1yoascoQaFKzjetc0rigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • dRYhi7RftpWt6dKKO0_cZYQEPzSt6vXQMk-Je0k_DhLigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • i06rsEOWip39f-DR6w30fQDlO_NCi3hMV1QXfaZuqILigxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • 539IQBqj3k616QVo9POlEkc3OAJTTtHnKTPLbTIHPB_igxpeOSLhpZ4FIbPjV19vj8hF3qsaYcU1yqacsfm1SQ

  • 52O8hcfT4dzQ1ijbcthT80hUq5V6SjbKQNqoR0YdJI4V6HOUTU3TFa11pFC1RJuQQqjxrAb_B3_ePxSMCoHYbw

  • bLOnDdRvoHKBaRBcEa9oAHkgmHf2ePK8NgGqixeSOMYV6HOUTU3TFa11pFC1RJuQQqjxrAb_B3_ePxSMCoHYbw

  • WI33LgnRDZ31oWZ7DfHGuwKzSvD0XdL5b1sRR1i0QegV6HOUTU3TFa11pFC1RJuQQqjxrAb_B3_ePxSMCoHYbw

  • xrychvVE1mSwVwNQNmAXNjicE9jW_DA6nohvQTsNSW0V6HOUTU3TFa11pFC1RJuQQqjxrAb_B3_ePxSMCoHYbw

  • x0bb1oqyPbH_fcWcQbHu9QKRsr8FmcsEjqCGlqjzsK8V6HOUTU3TFa11pFC1RJuQQqjxrAb_B3_ePxSMCoHYbw

  • xGcHL27icqSQstCewE0uN4tb92LIt7L4CniKhSHnDSoV6HOUTU3TFa11pFC1RJuQQqjxrAb_B3_ePxSMCoHYbw

następny baner