do góry
  • Czas pracy: pn. 7.00-17.15, wt.-pt. 7.15-15.15
    Wydział Komunikacji Transportu - godziny obsługi klientów:
    pn. 7.15-16.00, wt.-pt. 7.15-14.00
  • ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce

  • tel. 41 200 12 00, 41 200 12 08
    fax 41 200 12 10

W dniach 10-23.09.2019 r. rzecznik konsumentów nie przyjmuje z powodu urlopu.HERB I FLAGA POWIATU KIELECKIEGO - pobierz

KierownikPaweł Bochenek

  • adres
    ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, piętro 2, p. 239
    tel.
    41 200 12 15
    e-mail
     
  • Czas pracy
    poniedziałek: 7.00 - 17.15, wtorek - piątek 7.15 - 15.15
  • Główny Specjalista: Artur Malicki, tel. 41 200 12 13, piętro 2, p. 238
    e-mail:
  • Główny Specjalista: Dominik Miodek, tel. 41 200 12 18, piętro 2, p. 240
    e-mail:
  • Starszy Informatyk: Łukasz Dudek, tel. 41 200 12 21, piętro 2, p. 241
    e-mail: 
  • Starszy Informatyk: Rafał Kopeć, tel. 41 200 12 14, piętro 2, p. 241
    e-mail:
  • Informatyk: Łukasz Dudek, tel. 41 200 12 19, piętro 2, p. 238
    e-mail:
  • Pomoc Administracyjna: Paweł Olesiak, tel. 41 200 12 17, piętro 2, pol. 240
    e-mail: 
  • Pomoc Administracyjna: Adrian Wolicki, tel. 41 200 12 20, piętro 2, p.241
    e-mail: 

Zadania zespołu:

  1. Administrowanie systemami operacyjnymi.
  2. Administrowanie sieciami komputerowymi w tym serwerami i pozostałą aktywną infrastrukturą sieciową.
  3. Administrowanie dostępem do sieci Internet oraz pocztą elektroniczną.
  4. Administrowanie systemami dziedzinowymi np. System Informacji Prawnej, system finansowo płacowy, system kadrowy i inne.
  5. Administrowanie bazami danych, w tym: bazą ewidencji pojazdów, bazą ewidencji kierowców, bazą geodezyjną, bazą inwentarza komputerowego, mobilną bazą profili użytkowników.
  6. Zarządzanie i obsługa w zakresie aplikacji dziedzinowych Starostwa.
  7. Zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej.
  8. Zapewnienie bezpieczeństwa danych.
  9. Zapewnienie bezpieczeństwa stanowisk komputerowych użytkowników.
  10. Bezpieczne niszczenie nośników oraz urządzeń zawierających dane wrażliwe wycofane z przetwarzania np. niszczenie starych kopii bezpieczeństwa baz, niszczenie dysków twardych i pamięci flash mogących zawierać dane osobowe lub inne chronione informacje.
  11. Kontrolowanie prawidłowości korzystania ze sprzętu i oprogramowania komputerowego przez pracowników Starostwa.
  12. Kontrolowanie niebezpiecznych treści przetwarzanych przez użytkowników na punkcie styku sieci LAN z siecią Internet.
  13. Tworzenie, udoskonalanie i kontrolowanie przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego oraz Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi Służącymi do Przetwarzania Danych Osobowych w Starostwie.
  14. Analiza potrzeb doposażenia w sprzęt komputerowy, oprogramowanie oraz inne elementy infrastruktury teleinformatycznej w Starostwie.
  15. Prowadzenie spraw w zakresie zarządzania i gospodarowania sprzętem komputerowym.
  16. Prowadzenie ewidencji licencji, infrastruktury oraz pozostałego sprzętu komputerowego Starostwa w tym kart wyposażenia stanowisk pracy w sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
  17. Serwis sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania.
  18. Projektowanie systemów teleinformatycznych.
  19. Uczestnictwo i koordynowanie działań w zewnętrznych projektach.
  20. Rozpoznawanie, opiniowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dla zgłaszanych potrzeb w zakresie IT.
  21. Standaryzacja systemów informatycznych w urzędzie.
  22. Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu IT.
  23. Obsługa licencji i oprogramowania.
  24. Realizacja ustawowych obowiązków dot. IT nakładanych na urząd.
  25. Pomoc w zakresie programowania Web związana z Internetowym serwisem Biuletynu Informacji Publicznej.
  26. Prowadzenie spraw w zakresie informatycznym związanych z internetowym serwisem Powiatu Kieleckiego www.powiat.kielce.pl oraz z innymi serwisami internetowymi wykorzystywanymi przez powiat kielecki.
  27. Przygotowywanie raportów, analiz oraz innych danych dot. informatyzacji niezbędnych do tworzenia sprawozdań, instrukcji, itp.
  28. Koordynowanie zadań i prac informatycznych zlecanych na zewnątrz Starostwa firmom trzecim.
  29. Obsługa aplikacji EZD (elektroniczny system obiegu dokumentów) oraz zarządzanie serwerem EZD.
  30. Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń telekomunikacyjnych.
  31. Prowadzenie spraw z zakresu administracji i zarządzania systemami i urządzeniami, w tym:
    1. kontroli dostępu,
    2. monitoringu CCTV,
    3. rejestracji czasu pracy,
    4. kolejkowym,
    5. alarmowym.

banery

poprzedni baner
  • f7wYj-5YJyFRo2ISkp2SdhoSx72HDSsr3amSUK7X7fAMAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • LJNVCkVzBy7yWOnJMw2BFtw4OBEaQC4o0SvpgGGYorMMAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • gEh8JfyxDHe05Ehf_xWtaokebMdcyM8xIldFMmQucvQMAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • S1k-DtQbsLGtymzMf8pN1gqF1QGEluplDmUkHJRMgK8MAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • xXhWbqi-ixgt3R6-RywG2n85dYVRoOsKKjfyu5TwgFYMAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • BdEsZHj42157mWwwamaSEz5b5lchSNMmr9BdyqZBD0gMAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • sBLw8pV_88G7N7DgTaGNBprHh9lO2p8ub2CPP2iyI_0MAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • QalFsXJNYrEEa_eVFARGu8z0gsPPkEhGeW63d86Rb34MAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • dU8dQVXbMccKd920KfPcwFPQBwpBDNFF2ZF8uHqF-nEMAkM4R3JxzLhFRWJpnnSh4drkc01xsftpqqc-pyOWVA

  • QoVjQ5-Si4FiXdAb6YPe7hKUUVlEArwFB9ZMOZkvRQmwfrP9Mh6XArjQS6_Ga5GaaKamxlNiDdjPvY9bxp1sww

  • LtLedP-7paLOwyd6ItOC0iLOvF0UtyrNLAQDQh-1zz6wfrP9Mh6XArjQS6_Ga5GaaKamxlNiDdjPvY9bxp1sww

  • Rnx7_3fu7QKlW3J6lT6h5JsFMioL0H8qJLXw5OwjA66wfrP9Mh6XArjQS6_Ga5GaaKamxlNiDdjPvY9bxp1sww

  • 5NzXHOxBy_1dtXNVQA1iwwwB-ISH2-PTgXDeU5UKPfawfrP9Mh6XArjQS6_Ga5GaaKamxlNiDdjPvY9bxp1sww

  • tv25GASV8EVyLZBhiPEk4LFPunfxk5rh5RmxnZeIudmwfrP9Mh6XArjQS6_Ga5GaaKamxlNiDdjPvY9bxp1sww

  • jWTAT6C-SqLj6EDmZKW5stwJg0Dpycm3uP6JQJq9w-awfrP9Mh6XArjQS6_Ga5GaaKamxlNiDdjPvY9bxp1sww

następny baner