Zespół wsparcia informatycznego

 

KierownikPiotr Śnioch

adres
ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, piętro 2, p. 239
tel
41 200 12 15
e-mail
 Zadania zespołu:

Do zakresu działania Zespołu wsparcia informatycznego należy w szczególności:

  1. administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną Starostwa, w tym sieciami komputerowymi,
    serwerami, bazami danych, systemami operacyjnymi, systemami dziedzinowymi i aplikacjami;
  2. zapewnienie bezpieczeństwa danych, infrastruktury sieciowej oraz stanowisk komputerowych;
  3. zapewnienie wsparcia pracownikom Starostwa korzystających ze sprzętu komputerowego
    i oprogramowania;
  4. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, analiza
    zapotrzebowania i stanu technicznego infrastruktury informatycznej;
  5. uczestnictwo i koordynowanie działań w zewnętrznych projektach;
  6. prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu IT;
  7. serwis sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
  8. koordynowanie zadań i prac informatycznych zlecanych na zewnątrz Starostwa firmom trzecim;
  9. rozpoznawanie, opiniowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dla zgłaszanych potrzeb w zakresie
    IT;
  10. realizacja ustawowych obowiązków dot. IT nakładanych na Starostwo;
  11. pomoc w zakresie programowania Web związana z Internetowym serwisem Biuletynu
    Informacji Publicznej;
  12. prowadzenie spraw w zakresie informatycznym związanych z internetowym serwisem Powiatu
    Kieleckiego www.powiat.kielce.pl oraz z innymi serwisami internetowymi wykorzystywanymi
    przez Powiat;
  13. obsługa centrali telefonicznej i urządzeń telekomunikacyjnych;
  14. prowadzenie spraw z zakresu administracji i zarządzania systemami i urządzeniami, w tym:
    1. kontroli dostępu,
    2. monitoringu CCTV,
    3. rejestracji czasu pracy,
    4. kolejkowym
do góry
Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów