do góry
  • Czas pracy: pn. 7.00-17.15, wt.-pt. 7.15-15.15
    Wydział Komunikacji Transportu - godziny obsługi klientów:
    pn. 7.15-16.00, wt.-pt. 7.15-14.00
  • ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce

  • tel. 41 200 12 00, 41 200 12 08
    fax 41 200 12 10

19 maja na Świętym Krzyżu XIV Jarmark Świętokrzyski. Zapraszamy!W dniu 25 kwietnia 2019 r. ( czwartek ) z powodu prac serwisowych w systemie Pojazd - Kierowca nastąpią utrudnienia w obsłudze interesantów w godz. 7.00 – 9.00 w Wydziale Komunikacji i Transportu.W sprawach rejestracji pojazdów i praw jazdy zapraszamy do Wydziału Komunikacji i Transportu w poniedziałki 7.15-16.00, wtorek - piątek w godzinach 7.15 - 14.00. Czas pracy Starostwa Powiatowego w Kielcach - w każdy poniedziałek urząd będzie czynny w godzinach od 7 do 17.15. Od wtorku do piątku od 7.15 do 15.15. HERB I FLAGA POWIATU KIELECKIEGO - pobierz
Strona główna Starostwo Wydziały i Komórki Starostwa Wydział Komunikacji i Transportu

NaczelnikHenryk Stróżecki

  • adres
    ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, poziom -1, p. 54
    tel.
    41 200 15 01
    e-mail
    Henryk Stróżecki
  • Czas pracy
    poniedziałek: 7.00 - 17.15, wtorek - piątek 7.15 - 15.15

Godziny przyjęć interesantów: poniedziałek 7.15-16.00, wtorek - piątek 7.15-14.00

Wydział Komunikacji i Transportu załatwia sprawy związane z rejestracją pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami, wykonywaniem krajowego transportu drogowego oraz nadzorem nad stacjami kontroli pojazdów i szkołami jazdy.

W skład Wydziału Komunikacji i Transportu wchodzą:

  • Referat Ruchu Drogowego.
  • Referat Rejestracji Pojazdów.
  • Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Kancelaryjnej Wydziału.
  • Wieloosobowe Stanowisko ds. Transportu i Nadzoru Nad Szkoleniem Kierowców i Stacjami Diagnostycznymi.
  • Wieloosobowe Stanowisko ds. Inżynierii Ruchu Drogowego.

Filie Wydziału Komunikacji i Transportu:

   Godziny przyjęć interesantów: 8.00-14.00

  • Filia w Bielinach, ul. Partyzantów 18, 26-004 Bieliny
    Czynna: poniedziałek, wtorek, środa w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 302 51 12
  • Filia w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
    Czynna: poniedziałek, czwartek, piątek w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 311 56 55
  • Filia w Chmielniku, ul. Mielczarskiego 7, 26-020 Chmielnik
    Czynna: poniedziałek - piątek w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 306 28 62
  • Filia w Łagowie, ul.Rynek 62, 26-025 Łagów
    Czynna: poniedziałek, środa, czwartek w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 307 40 22
  • Filia w Mniowie, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów
    Czynna: poniedziałek, piątek w godzinach: 8.00 - 14.30
    tel. 41 303 85 66
  • Filia w Nowej Słupi, ul Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
    Czynna: środa, czwartek, piątek w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 317 87 61
  • Filia w Rakowie, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków
    Czynna: wtorek, piątek w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 353 50 78
  • Filia w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn
    Czynna: poniedziałek - piątek w godzinach: 7.30 - 15.30
    tel. 41 303 87 47

Referat Ruchu Drogowego

  • zatrzymane prawa jazdy tel. od 41 200 15 38 do 41 200 15 40 oraz 41 200 15 48, poziom -1
  • wnioski o prawa jazdy tel. od 41 200 15 41 do 41 200 15 46, poziom -1

 

  • Główny Specjalista: Grzegorz Skiba, tel. 41 200 15 02, poziom -1, p. 052
    e-mail:
  • Główny Specjalista: Anna Śliwakowska-Osajda, tel. 41 200 15 39, poziom -1, p. 047
    e-mail:
  • Główny Specjalista: Jolanta Wróbel, tel. 41 200 15 40, poziom -1, p. 047
    e-mail:
  • Specjalista: Dorota Belowska, tel. 41 200 15 42, poziom -1, p. 048
    e-mail:
  • Inspektor: Michał Cichoński, tel. 41 200 15 38, poziom -1, p. 047
    e-mail:
  • Inspektor: Marta Zakrzewska, tel. 41 200 15 44, poziom -1, p. 048
    e-mail:
  • Podinspektor: Katarzyna Łojek, tel. 41 200 15 43, poziom -1, p. 048
    e-mail:
  • Podinspektor: Sylwia Wzorek, tel. 41 200 15 45, poziom -1, p. 048
    e-mail:
  • Podinspektor: Agnieszka Zawadzka, tel. 41 200 15 46, poziom -1, p. 051
    e-mail:
  • Podinspektor: Dagmara Ziętarska, tel. 41 200 15 02, poziom -1, p. 047
    e-mail:

Zadania referatu:

  1. Wydawaniem Profilu Kandydata na Kierowcę.
  2. Wydawaniem wtórników dokumentów uprawniających do kierowania pojazdami.
  3. Wydawaniem międzynarodowych praw jazdy.
  4. Wydawaniem zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne.
  5. Kierowaniem osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami na badania lekarskie w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu zdrowia.
  6. Wydawaniem decyzji o zatrzymaniu i zwrocie uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi.
  7. Wydawaniem decyzji o cofnięciu i przywracaniu cofniętych uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi.
  8. Prowadzeniem ewidencji w systemie informatycznym w zakresie osób uprawnionych do kierowania pojazdami.
  9. Przechowywaniem zatrzymanych dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi.
  10. Współpracą z Państwową Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. w zakresie wydawania druków praw jazdy.
  11. Przyjmowaniem zawiadomień o utracie lub zniszczeniu prawa jazdy lub pozwolenia do kierowania tramwajem, a także zmianie stanu faktycznego, wymagającego zmiany danych w nich zawartych.

Referat Rejestracji Pojazdów

  • tel. od 41 200 15 05 do 41 200 15 11 oraz od 41 200 15 18 do 41 200 15 37, poziom -1

 

  • Kierownik: Anna Miter, tel. 41 200 15 05, poziom -1, p. 03
    e-mail:
  • Główny Specjalista: Wiesława Grzegolec, tel. 41 200 15 07, poziom -1, p. 04
    e-mail:
  • Główny Specjalista: Agnieszka Jakubowska, tel. 41 200 15 06, poziom -1, p. 01
    e-mail:
  • Starszy Specjalista: Agnieszka Fąfara, tel. 41 200 15 10, poziom -1, p. 05
    e-mail:
  • Starszy Specjalista: Iwona Masłowska, tel. 41 200 15 24, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Starszy Specjalista: Agata Met, tel. 41 200 15 27, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Starszy Specjalista: Jacek Sokół, tel. 41 200 15 31, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Specjalista: Agnieszka Jakóbowska, tel. 41 200 15 24, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Specjalista: Łukasz Grabowski, tel. 41 200 15 37, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Specjalista: Elżbieta Tkacz-Dula, tel. 41 200 15 13, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Specjalista: Karolina Widurska, tel. 41 200 15 36, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Specjalista: Anna Majchrzyk-Kieza, tel. 41 200 15 26, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Małgorzata Adamczyk, tel. 41 200 15 18, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Anna Brzyśkiewicz, tel. 41 200 15 20, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Jolanta Dudek, tel. 41 200 15 22, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Kazimiera Jakubczyk, tel. 41 200 15 24, poziom -1, p. 30
    e-mail:
  • Inspektor: Marta Pocheć, tel. 41 200 15 28, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Monika Sadzik, tel. 41 200 15 08, poziom -1, p. 05
    e-mail:
  • Inspektor: Anna Serwata-Plech, tel. 41 200 15 30, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Magdalena Szafrniec-Biały, tel. 41 200 15 34, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Inspektor: Bożena Strzelec, tel. 41 200 15 33, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Podinspektor: Anna Babiarz, tel. 41 200 15 41, poziom -1, p. 048
    e-mail:
  • Podinspektor: Edyta Ciopińska, tel. 41 200 15 29, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Podinspektor: Magdalena Gola, tel. 41 200 15 37, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Podinspektor: Magdalena Kubicka, tel. 41 200 15 45, poziom -1, p. 048
    e-mail:
  • Podinspektor: Emilia Palacz, tel. 41 200 15 36, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Podinspektor: Tomasz Pniewski, tel. 41 200 15 36, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Podinspektor: Agata Solczyńska, tel. 41 200 15 32, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Referent: Kamil Baran, tel. 41 200 15 19, poziom-1, p. 030
    e-mail:
  • Młodszy Referent: Jolanta Iwan, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Młodszy Referent: Małgorzata Jabłońska, tel. 41 200 15 12, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Młodszy Referent: Angelika Kuropatwa, tel. 41 200 15 26, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Młodszy Referent: Monika Matusiak, tel. 41 200 15 29, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Młodszy Referent: Aneta Styczeń, tel. 41 200 15 11, poziom -1, p. 05
    e-mail:
  • Samodzielny Referent: Anita Tomczyk, tel. 41 200 15 21, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Pomoc Administracyjna: Dariusz Bielecki, te. 41 200 15 26, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Pomoc Administracyjna: Anna Pieczaba, tel. 41 200 15 12, poziom -1, p. 030
    e-mail:

Zadania referatu:

  1. Dokonywaniem rejestracji pojazdów.
  2. Dokonywaniem czasowej rejestracji pojazdów.
  3. Wydawaniem decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych dla pojazdów.
  4. Przyjmowaniem od właścicieli pojazdów zawiadomień o nabyciu, zbyciu lub zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym i wprowadzaniem tych zmian w karcie pojazdu.
  5. Wydawaniem wtórników i wymianą dokumentów komunikacyjnych i tablic rejestracyjnych.
  6. Wyrejestrowaniem pojazdów na wniosek ich właścicieli i z urzędu.
  7. Kierowaniem pojazdów na dodatkowe badania techniczne w razie uzasadnionego zastrzeżenia, że pojazd zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska.
  8. Przechowywaniem zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i zwracaniem ich po ustaniu przyczyny zatrzymania.
  9. Czasowym wycofaniem pojazdów z ruchu.
  10. Współpracą z Państwową Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie w zakresie zaopatrywania w dokumenty komunikacyjne.
  11. Kontrolowaniem spełnienia obowiązków zawarcia umowy ubezpieczenia obowiązkowego OC przez posiadaczy pojazdów mechanicznych.
  12. Zawiadamianiem na piśmie Ubezpieczonego Funduszu Gwarancyjnego o nieokazaniu dokumentu zawarcia umowy ubezpieczenia obowiązkowego OC przez posiadacza pojazdu mechanicznego.
  13. Sporządzaniem i przekazywaniem comiesięcznych informacji o zarejestrowanych pojazdach do Naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub adres siedziby nabywcy.
  14. Sporządzaniem i przekazywaniem comiesięcznych informacji o zarejestrowanych i zbywanych pojazdach do właściwych organów podatkowych.
  15. Prowadzeniem gospodarki drukami ścisłego zarachowania, dokumentami komunikacyjnymi i tablicami rejestracyjnymi.
  16. Udostępnianiem danych osobowych osobom i organom do tego uprawnionym.

Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Kancelaryjnej Wydziału

  • Inspektor: Agnieszka Kosińska, tel.: 41 200 15 03, poziom -1 (sekretariat), p. 53
    e-mail:
  • Archiwista: Renata Krawczyk, tel. 41 200 15 12, poziom -1, p. 030
    e-mail:
  • Pomoc Administracyjna: Beata Servaas, tel. 41 200 15 12, poziom -1, p. 030
    e-mail:

Zadania referatu:

  1. Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Wydziału, w tym prowadzenie rejestru wpływu i wysyłki korespondencji.
  2. Prowadzenie książki skarg i wniosków.
  3. Gromadzenie i udostępnianie zbioru Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego oraz innych aktów prawnych dla potrzeb Wydziału.
  4. Ewidencjonowanie i przechowywanie zbiorów protokołów, dyspozycji, uchwał Zarządu i Rady Powiatu.
  5. Ewidencjonowanie i przechowywanie umów, zamówień, zapotrzebowań danych statystycznych wynikających z zadań przypisanych do Wydziału.
  6. Obsługa techniczna Wydziału.
  7. Gospodarowanie składnikami majątkowymi Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu w zakresie ustalonym zarządzeniem Starosty.
  8. Prowadzenie składnicy akt Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rzeczowym wykazem akt i instrukcją archiwalną.

Wieloosobowe Stanowisko ds. Transportu i Nadzoru Nad Szkoleniem Kierowców i Stacjami Diagnostycznymi

  • tel. 41 200 15 04, 41 200 15 15,  poziom -1

 

  • Kierownik: Artur Dudzic, tel. 41 200 15 04, poziom -1, p. 09
    e-mail:
  • Główny Specjalista: Anita Jagiełło, tel. 41 200 15 15, poziom -1, p. 010
    e-mail:
  • Starszy Inspektor: Magdalena Smolarczyk, tel. 41 200 15 17, poziom -1, p. 010
    e-mail:
  • Podinspektor: Tomasz Kos, tel. 41 200 15 17, poziom -1, p. 010
    e-mail:

Zadania referatu:

  1. Wydawanie, odmowa wydania, zmiana, cofanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
  2. Wydawanie wypisów z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
  3. Wydawanie wtórników zezwolenia i wypisów z zezwolenia.
  4. Zmiana, cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego.
  5. Wydawanie wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego.
  6. Wydawanie wtórników licencji i wypisów z licencji.
  7. Wydawanie, odmowa wydawania, zmiana, cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym.
  8. Wydawanie, odmowa wydania, zmiana, cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą.
  9. Wydawanie wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
  10. Wydawanie wtórników licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób i wypisów z tych licencji.
  11. Wydawanie, odmowa wydania, zmiana, cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy.
  12. Wydawanie wtórników licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy.
  13. Wydawanie, odmowa wydania, zmiana, cofanie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób, dla linii wykraczających poza obszar jednej gminy, a nie wykraczających poza granice powiatu.
  14. Wydawanie wypisów z zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób.
  15. Wydawanie wtórników zezwoleń i wypisów z zezwoleń.
  16. Wydawanie, odmowa wydania, zmiana zaświadczeń na wykonywanie krajowych przewozów drogowych na potrzeby własne.
  17. Wydawanie wypisów z zaświadczeń na wykonywanie krajowych przewozów drogowych na potrzeby własne.
  18. Prowadzenie ewidencji związanych z wydawaniem licencji, zezwoleń i zaświadczeń.
  19. Pobieranie opłat za wydanie i zmianę licencji, zezwoleń, zaświadczeń i wypisów do tych dokumentów.
  20. Sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie prowadzenia krajowego transportu drogowego przez podmioty posiadające licencje, zezwolenia i zaświadczenia.
  21. Współdziałanie z Inspekcją Transportu Drogowego w zakresie prowadzeni kontroli.
  22. Sporządzanie sprawozdań w zakresie wydanych licencji, zezwoleń i zaświadczeń.
  23. Opiniowanie wniosków o wydanie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych osób w zależności od planowanego przebiegu linii komunikacyjnej, wykraczającej poza obszar co najmniej jednego powiatu, jednakże nie wykraczającego poza obszar województwa.
  24. Sporządzanie analizy sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób.
  25. Zlecanie opracowania „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego”.
  26. Wyrażanie zgody na ograniczanie obowiązku przewozu i określeniem warunków tego ograniczenia w odniesieniu do przewoźników, wobec których zarząd powiatu wykonuje uprawnienia z akcji lub udziałów.
  27. Ograniczanie obowiązku przewozu w odniesieniu do powiatowego transportu zbiorowego.
  28. Nakładanie na przewoźnika obowiązku zwarcia umowy na wykonanie zadania przewozowego w przypadku klęski żywiołowej oraz zapewnienie przewoźnikowi środków finansowych niezbędnych do wykonywania nałożonego zadania lub wskazania podmiotu, który na podstawie umowy z przewoźnikiem zapewni środki na wykonanie tego zadania.
  29. Ustalenie cen urzędowych na usługi przewozowe transportu zbiorowego na terenie powiatu.
  30. Wpisywanie przedsiębiorców do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów i wydanie zezwoleń na przeprowadzanie badań technicznych pojazdów;
  31. Sprawowanie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów.
  32. Wydawanie decyzji o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorców stacji kontroli pojazdów i skreślenie przedsiębiorcy z rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów.
  33. Wydawanie i cofanie uprawnień do wykonywania badań technicznych dla diagnostów.
  34. Prowadzenie zadań powiatu wynikających z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, w tym:
    1. współdziałanie w wyznaczaniu parkingów strzeżonych, na których przechowywane będą pojazdy usunięte z drogi do czasu uiszczenia opłat za ich usunięcie;
    2. przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu oraz wysokości kosztów powstałych w związku z wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu;
    3. załatwianie spraw związanych z przejęciem przez Powiat porzuconych pojazdów;
    4. wydawanie decyzji o zapłacie kosztów związanych z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu;
  35. Wpisywanie przedsiębiorców do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i wydanie zaświadczeń na prowadzenie szkolenia kierowców.
  36. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniem wykonywanym przez przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.
  37. Wydawanie decyzji o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorców ośrodka szkolenia kierowców i skreślenie przedsiębiorcy z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.
  38. Wydawanie i cofanie poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań przez przedsiębiorcę prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców.
  39. Rozpatrywanie skarg dotyczących działalności ośrodka szkolenia kierowców.
  40. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości analizy statystycznej w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych w danym ośrodku szkolenia kierowców oraz liczby uwzględnionych skarg złożonych na dany ośrodek.
  41. Prowadzenie ewidencji instruktorów i wydawaniem legitymacji instruktora nauki jazdy.
  42. Prowadzenie ewidencji wykładowców,
  43. Skreślenie instruktora lub wykładowcy z ewidencji.

Wieloosobowe Stanowisko ds. Inżynierii Ruchu Drogowego

  • tel. 41 200 15 14, 41 200 15 47, poziom -1

 

  • Kierownik: Grażyna Kubicka-Łach, tel. 41 200 15 14, poziom -1, p. 06
    e-mail:
  • Podinspektor: Michał Dzierżak, tel. 41 200 15 47, poziom -1, p. 06
    e-mail:
  • Podinspektor: Michał Tworek, tel. 41 200 15 13, poziom -1, p. 06
    e-mail:

Zadania referatu:

  1. Z zakresu zarządzania ruchem:
    1. rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących organizacji ruchu drogowego,
    2. opracowywanie lub zlecenie opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
    3. zatwierdzanie organizacji ruchu na podstawie złożonych projektów organizacji ruchu drogowego,
    4. przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,
    5. opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
    6. prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych i sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu,
    7. współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami,
    8. działania kontrolne w terenie,
    9. prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu drogowego,
    10. opiniowanie projektów i rozwiązań mających wpływ na ruch drogowy i jego bezpieczeństwo,
    11. wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawnych.
  2. Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.

 

 

Wykaz Kart Informacyjnych:

Link do Biuletynu Informacji Publicznej

banery

poprzedni baner
  • xqKrQ9K_vRySwRfRHVIlv9RWqFSRlm5flT6Xz3N-k6Y-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • ZcR-MiNP4XODi_Qk-IV7PByHVPCWGJdxypGoS5jVBkU-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • j-wYUl0RXBAdOxScGFrndaCJe9D-uS_4uyccwd23Nco-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • CaJhZqzDDSvRF6m98IfXFNMOLlj2qBDgxTpOIRX3Vn0-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • Z4YcGGVHNqVkUlKBVQiBuSyQhnGh0BDhEh6rf6UP7yw-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • MPy_CnaZMtlKor-sjoBVxnvWH10wCF9oNb3Qfbg_37U-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • Mol50T0hcpepbNuM1XGR4uTs_x7-OTfU_M2QzDvLgK8-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • qvV9pABy-h2mQe4eJMegGzuWSYKjLAn6i1cldJkr0bw-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • k-wgvU94bPArHqkPFZXw7qffxPA51PNFCCQ8oG3m5bU-TWkfy2Ix2wQeeNpOf70UQq4f1ve_YEW_zBFvGuQXbA

  • xrPFMrEp_rKa37gNcz18kJrTin5_KCpTeAeWiZ6x7vVRbOmpEqOHvdUWZAkSt6_gh_T5KpY3c3IoBULNqqRwkQ

  • nznG2mHZR4MCcHWPWFOqKoKOn9nD2_ukg1l2tF4hyC9RbOmpEqOHvdUWZAkSt6_gh_T5KpY3c3IoBULNqqRwkQ

  • xGQcSmnMOQlzC1fv18bf6yC2HYNH6-3YAvTN5wEKPP9RbOmpEqOHvdUWZAkSt6_gh_T5KpY3c3IoBULNqqRwkQ

  • fmFy3Wv-KyEDY3criMyu092S17aBEWCHWE5hjje2gclRbOmpEqOHvdUWZAkSt6_gh_T5KpY3c3IoBULNqqRwkQ

  • HU80Ovs3hKfN7SN0O5_HoyGacx_vPMbC__ET_EuZVKpRbOmpEqOHvdUWZAkSt6_gh_T5KpY3c3IoBULNqqRwkQ

  • ZrMrWCgZ-hV7RTV5P9jhMewhiym6P-_ZxfzY0XfAy29RbOmpEqOHvdUWZAkSt6_gh_T5KpY3c3IoBULNqqRwkQ

następny baner