do góry
  • Czas pracy: pn. 7.00-17.15, wt.-pt. 7.15-15.15
    Wydział Komunikacji Transportu - godziny obsługi klientów:
    pn. 7.15-16.00, wt.-pt. 7.15-14.00
  • ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce

  • tel. 41 200 12 00, 41 200 12 08
    fax 41 200 12 10

19 maja na Świętym Krzyżu XIV Jarmark Świętokrzyski. Zapraszamy!W dniu 25 kwietnia 2019 r. ( czwartek ) z powodu prac serwisowych w systemie Pojazd - Kierowca nastąpią utrudnienia w obsłudze interesantów w godz. 7.00 – 9.00 w Wydziale Komunikacji i Transportu.W sprawach rejestracji pojazdów i praw jazdy zapraszamy do Wydziału Komunikacji i Transportu w poniedziałki 7.15-16.00, wtorek - piątek w godzinach 7.15 - 14.00. Czas pracy Starostwa Powiatowego w Kielcach - w każdy poniedziałek urząd będzie czynny w godzinach od 7 do 17.15. Od wtorku do piątku od 7.15 do 15.15. HERB I FLAGA POWIATU KIELECKIEGO - pobierz

RzecznikRafał Szyba

  • adres
    ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, piętro 2, p. 261
    tel.
    41  200 12 80
    e-mail
     
  • Czas pracy
    poniedziałek 12.00 - 19.00, wtorek - piątek 6.45 - 15.00
  • Pomoc Administracyjna: Karolina Zamirska, piętro 2, p.261
    e-mail:
  • Inspektor: Grażyna Szczepanik, piętro 2, p. 261
    e-mail:

Zakres działania:

  1. Zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  2. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  3. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  4. Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
  5. Wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
  6. Przekazywanie zatwierdzonego przez Starostę rocznego sprawozdania ze swojej działalności w roku poprzednim, miejscowo właściwej delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  7. Przekazywanie na bieżąco delegaturom Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosków i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej.
  8. Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.

banery

poprzedni baner
  • wkUFHFhyoYh9eJ-Xvh6LcmN4N_u4V3ErEYfZwRxXDiG6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • 12POjxpMa48WiqjdsD5lMYCKj-ScrAoXn5RXIA1zs3a6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • 8Lq2q_a4OyiiFleEADqg6vbai8Og2fzw_S7QghRqcaG6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • xjw-2Wr1LWO6i1R4bOTFAOugcEMp613xvKrkgXdi9766amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • HgeS6Vg0OSwC6HX4PoKtzPaZzbVb81LQ5pG6LMz6DSa6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • m843G46P-9m24ad2Q0MzVk_Gr8fxycAhWXYOE58Isiq6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • zV8yD02AvJPbu-dr5LTslFoSIQjk2zR2B-feibT-9qC6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • TyUxAKBJ6JSeMesUvXaG36qUlJKmNC2PtheieBA2AU-6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • bjFsenzDBXhSUoSd1hpcJKfl-5tZxfSkqVdWLOIYvze6amvDXDH2hyqBUue_ltWqLRGKRbzdtXooMPSx5VcoZw

  • jBeokqW6ymCcuupKkTqwtJf-Dl5WZ90PHUGtM1mF72UM9ICILgUYTUg8XWIfbc6JXQKKOCPTw1JC_tsFO9Jfnw

  • 8XQC5glV9bJ03VD9GWj3Sqlh1mSQUHfZi4rgJUo9l1EM9ICILgUYTUg8XWIfbc6JXQKKOCPTw1JC_tsFO9Jfnw

  • 9G30T9HwIG5peoZ8y2T2UklyJkT7JTME-CVqrjyudAMM9ICILgUYTUg8XWIfbc6JXQKKOCPTw1JC_tsFO9Jfnw

  • 2jKEy9wnRYLfoBlrk29fC9NYNF9WL9s6b44pQzVTEHkM9ICILgUYTUg8XWIfbc6JXQKKOCPTw1JC_tsFO9Jfnw

  • G25OEik3MyP8qAEDycguQnE8RGhnN45gMKutxJtf-LYM9ICILgUYTUg8XWIfbc6JXQKKOCPTw1JC_tsFO9Jfnw

  • taDdPfUDknR_KDwAifdyeqIiju4hdvf3dqX7qBJr-bIM9ICILgUYTUg8XWIfbc6JXQKKOCPTw1JC_tsFO9Jfnw

następny baner