do góry
  • Czas pracy: pn. 7.00-17.15, wt.-pt. 7.15-15.15
    Wydział Komunikacji Transportu - godziny obsługi klientów:
    pn. 7.15-16.00, wt.-pt. 7.15-14.00
  • ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce

  • tel. 41 200 12 00, 41 200 12 08
    fax 41 200 12 10

W sprawach rejestracji pojazdów i praw jazdy zapraszamy do Wydziału Komunikacji i Transportu w poniedziałki 7.15-16.00, wtorek - piątek w godzinach 7.15 - 14.00. Czas pracy Starostwa Powiatowego w Kielcach - w każdy poniedziałek urząd będzie czynny w godzinach od 7 do 17.15. Od wtorku do piątku od 7.15 do 15.15. HERB I FLAGA POWIATU KIELECKIEGO - pobierz
Strona główna Starostwo Wydziały i Komórki Starostwa Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością

PełnomocnikMałgorzata Socha

  • adres
    ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, piętro 3, p. 334
    tel.
    41 200 13 04
    e-mail
    Małgorzata Socha
  • Czas pracy
    poniedziałek: 7.00 - 17.15, wtorek -  piątek 7.15 - 15.15

Do zadań Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością należy współdziałanie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Starostwa Powiatowego w Kielcach i podmiotami zewnętrznymi w zakresie wdrożenia, utrzymania i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością (ZJ), a w szczególności:

Zadania:

  1. Zapewnienie określenia, wdrożenia i utrzymywania procesów ZJ.
  2. Nadzorowanie dokumentacji ZJ zgodnie z przyjętymi postanowieniami ( ewidencja, rozpowszechnianie i aktualizacja).
  3. Współpraca z jednostką certyfikującą zarówno podczas procesu certyfikacji jak i w całym okresie ważności certyfikatu.
  4. Przedstawianie najwyższemu kierownictwu sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością i wszelkich potrzeb związanych z jego doskonaleniem.
  5. Zarządzanie programem audytów wewnętrznych.
  6. Inicjowanie i nadzorowanie działań doskonalących: korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych.
  7. Propagowanie i upowszechnianie wśród pracowników Starostwa świadomości dotyczącej wymagań związanych z Systemem Zarządzania Jakością.
  8. Zapewnianie właściwych szkoleń z zakresu ZJ dla nowo przyjmowanych pracowników.
  9. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie spraw związanych z ZJ.

banery

poprzedni baner
  • XJRi4kL-B1Hw85qAOfLq3EobtaMFovjN8JY-mn1xg5ev2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • KpoqQZp98dGy8i2mMrUhBuJVRsj3RRHuLHGZ6LWJjiev2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • qwx70w30TBMur6PiFPHDDgLvwI3yz4-Qo12tD5ohnfav2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • _iFTng9-dNmkuRmZqiUQSee5aPDzHlA_MMIvaQewG6Cv2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • gSGp93yAXZWq0k90YX2zJ4vF7SP676hKMFk4yOtUrBqv2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • D06mnv1DbMSbMQRoZzcdwCTFXIsPyxewnLH-XbgtjMOv2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • i3RlNHx4cqigmTFpBqFYeneGRBpXXuxtxw1V2yd16DWv2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • vAkSBKrMXNwpZaKmvNDl27vC6hwu58Pou0wEVIzk-DGv2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • LZG2IDG3L5-hsojG8qtiOYpGv7p3Nc5QnTnvor9skuqv2R8r08edveS9M1QTiyJSFgYa1eTcRaBmN7mXmJFxpA

  • fG3an_ya1oc5gEGChifcgDgNgeZHqQGGbOQo0N0sm_WqTaoWioIO_RDqk84dECYLh14YT3bWhiR9PbXr-K2Czg

  • iIK8tU_mjP5a9YLfYQbgO9zj-Hi8anucd_BoScn8VjmqTaoWioIO_RDqk84dECYLh14YT3bWhiR9PbXr-K2Czg

  • DdNn7QEArmwr0nHdN1rxk5GKcLSxBOl4t-Z9jzNFJoeqTaoWioIO_RDqk84dECYLh14YT3bWhiR9PbXr-K2Czg

  • buzlH_DfhVR2CBvn2nlH-Ij7C3ggXAgS1WVtBi2MgDiqTaoWioIO_RDqk84dECYLh14YT3bWhiR9PbXr-K2Czg

  • ivdLj7YVGGpOZ0VvLjvwQvYXbPBCFNzudwP7fjo1jlyqTaoWioIO_RDqk84dECYLh14YT3bWhiR9PbXr-K2Czg

  • vUuTNcc9SADyaBq3uRM3V3wasISyfBiw5nVzUoyBqJGqTaoWioIO_RDqk84dECYLh14YT3bWhiR9PbXr-K2Czg

następny baner