Wypromuj swoją firmę

16 Listopada 2016
 

Już po raz kolejny, 16 listopada w Starostwie Powiatowym w Kielcach, odbyła się Akademia e-Marketingu ClearSense.

Agencja Interaktywna ClearSense we współpracy ze Starostwem Powiatowym w Kielcach zorganizowała szkolenie skierowane do właścicieli oraz managerów małych i średnich przedsiębiorstw.

W spotkaniu wzięli udział przedsiębiorcy z terenu powiatu kieleckiego, starosta kielecki Michał Godowski wraz z wicestarostą Zenonem Janusem oraz Członkiem Zarządu Powiatu w Kielcach Bogdanem Gieradą.

- Samorząd sprzyja tego typu przedsięwzięciom. Zdajemy sobie sprawę jak ważne dla przedsiębiorcy jest teraz, w dobie XXI wieku, istnienie w Internecie. Dlatego popieramy wszelkiego rodzaju szkolenia i konferencje, które pomogą osobom prowadzącym działalność wzmocnić reklamowanie swojej firmy na stronach internetowych. To wpłynie na efektywność ich pracy i funkcjonowanie przedsiębiorstwa- powiedział starosta Michał Godowski.

Akademię prowadzili eksperci ClearSense z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy z pasją i zaangażowaniem działają w obszarze e-marketingu oraz są wnikliwymi obserwatorami najnowszych trendów – zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Podczas konferencji rozmawiano o tym, jak ważna dla każdego przedsiębiorcy jest dobrze zaplanowana strategia marketingowa, połączona z odpowiednio dobraną grupą docelową odbiorców internetowych. - W dzisiejszych czasach niezbędne jest, aby firma posiadała swoją stronę internetową. To miejsce gdzie możemy znaleźć potencjalnych klientów dla naszej działalności- mówiła Anna Pszczółkowska, posiadająca 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Sławomir Muszyński, który z marketingiem w Internecie związany jest od 2000 roku, poruszył temat efektywności promowania firmy w wyszukiwarkach internetowych. Przedstawił m.in. dwie główne możliwości:
1.kampanie PPC (Pay Per Click) czyli linki sponsorowane
2.budowanie wizerunku – SEO (Search Engine Optimalization).

- Bardzo ważne jest, aby strona naszej firmy była łatwa do znalezienia w Internecie – mówił Sławomir Muszyński. - Wtedy tylko są bardzo duże szanse, iż potencjalny klient odwiedzi nasza stronę internetową. Poza tym katalogowanie to istotny element działań SEO. Istotne dla nas jest posiadać wiedzę czym jest wartościowy katalog, jak go rozpoznać oraz jaki ma wpływ na budowanie wizerunku w sieci.
Zgromadzeni przedsiębiorcy poznali także zagadnienia roli portali społecznościowych, które stanowią narzędzie do komunikacji firm ze swoimi obecnymi lub przyszłymi klientami. Panel poświęcony był głównie mechanizmom budowania wizerunku firmy lub jej produktu w mediach społecznościowych i ich oddziaływaniu na społeczność oraz wykorzystaniu naturalnych relacji do wzmocnienia wizerunku firmy.

Akademia była dla wielu uczestników doskonałą okazją do nawiązania nowych lokalnych relacji biznesowych. Na koniec spotkania każdy uczestnik spotkania otrzymał materiały szkoleniowe Akademii ClearSense.

 

 

do góry
Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów